Sommaren med Göran

Jag åt kinamat idag! STOLT. Första gången på hur länge som helst, och jag fick inte rysningar i hjärnan, och jag mådde inte illa av att bara gå in på resturangen. Jag och cäzzen tog iofs ganska normal mat.. Inte massa friterade chingchong och räkor och skit utan kyckling med currysås :) Och så ris. Jocke däremot åt ju massa bollar och saker.. Skulle aldrig våga det. Kanske blir så att jag får hålla mig borta från jordnöts såser, cocosgrejer och friterade saker, då kan jag äta kinamat :) Hihi. Fast fan vad lätt det blev i pånboken efter maten och bion..

Bion ja, såg "Sommaren med Göran" och den var asrolig :D Inte precis hela tiden men, man skrattade ganska många gånger faktiskt. Det var lätt värt pengarna, till skillnad från nya Harry Potter som sög hästpung.. Men kära lilla Mike bjöd ju mig på bion då så, det gjorde inte mig nånting. Förutom att jag slösade bort över 2 timmar på att vara röksugen och hålla på att somna. Men iaf, Göran - vilken cooling. Vågar aldrig säga emot. Så klockren..

Men nu ska jag faktiskt dejta kudden, slippa min msn-stalker, sova-sova-sova och vakna imorgon när jag har sovit precis hur länge jag vill! För jag är nämligen ledig. Kommer väl vakna vid 9 eller nåt endå.. Men då blir det ut i solen, om det nu bli nån sol med tanke på vädret just nu. Regn..

Sov gott :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0