snark..

Jag är så trött! Jag blir helt utmattad av att gå i skolan, haha! Antagligen för man får gå upp så tidigt och stressa runt hela morgonen och sen är det bara pang på. Tränade ju först imorse i en timme typ, och sen satt vi med dom där lapparna idag igen. Och så blev det lite diskussioner, och det gillar jag :)

Psykolog-råttan (en lärare) går mig på nerverna alltså. Hon försöker liksom klanka ner på vad jag vill utbilda mig till! "Vad säger dina föräldrar om ditt, ehm.. UDDA yrkesval då?" Jadu, dom säger inte mycket. Dom har ju egentligen inte ett skit att göra med vad jag ska jobba med i framtiden? Och udda yrkesval, alla har olika intressen, ska man jobba i typ 50 år så kan det ju vara bra att jobba med någonting man trivs med. Antagligen kommer man byta yrke någon gång i framtiden också, men då tar man väl det då? Aldrig för sent att utbilda vidare sig, jag kanske kommer på när jag är 35 att jag vill jobba på äldreboende eller liknande, men då tar jag ju det då isåfall? Istället för att utbilda mig till undersköterska nu, fast jag egentligen vill bli nåt helt annat. Jaja, psykopaten får väl hållas, jag har redan bestämt mig iallafall.

Men slut på gnäll, ikväll ska vi ha skitkul! Först äta, jag ska försöka hitta nån kinamat jag tycker om haha. Tyckte inte om det när jag var mindre så jag har inte vågat mig på att smaka det på säkert 7-8 år. Så det blir roligt att se hur det går.. Kanske slutar med att jag får köpa nåt på mcdonalds istället ;D Men jag ska iallafall testa :) Man dör ju liksom inte av det.. Bio iallafall sen, sommar med göran eller vad den heter. Mysigt =)

Imorgon är jag ledig, ska sova ut då, skönt! Men nu ska jag äta lite och sen gå en liten sväng i skogen med Tyson, det är ju så varmt ute så det blir inget långt, och i skogen är det ju lite mer skugga och lite svalare. Skriver kanske mer sen, innan vi åker :)

Goodbye suckers


KOLLA DEN HÄR BTW! http://rasmushatarallt.blogg.se/
Synd att han inte har skrivit på skitlänge nu, HAHA, jag garvade ihjäl mig när jag läste första gången. Hur kan man vara så jävla hatisk mot allting? Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0