Lilla valpis =)

Eller lilla.. han är ju ett halvår nu. Det är så jävla kul när man är ute och leker och tränar för han är så sjukt koncentrerad! Spelar ingen roll om det går förbi folk, han tittar lite på dom och sen är det jag eller den som är ute med honom som gäller. Jag blir så glad =) Min duktiga vovve.

Nyss när vi var ute på tomten så åkte det förbi bilar, det stog folk och pratade precis brevid oss och en cyklade förbi. Men Tyson brydde sig inte ett smack, och det är så det ska vara! Wohow =)


Nu sitter jag och väntar på Sanna, vi ska åka in till stan strax. Så nu är det väl dags att fixa iordning det sista. Hejsvej =)


Ögonkontakt hela tiden. (inte jag som tar kortet, utan jag står framför tyson)


Hahahahahahaha vad liten! <3

  


Här är han dock inte lika koncentrerad. Enya kom ner för trappan och man måste
ju kolla vem det är som kommer innan man fortsätter vara duktig ;D


Inte så bra bild men, såhär gör han iaf om man säger "under" när han står med tassarna
på armen. Han är på väg ner med huvet där, så det brukar vara ännu längre ner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0