Kräftskiva

Igår var det kräftskiva hos Jocke :) Det blev lyckat! Vi åt, så körde vi ölspelet och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde? Lyssnade på musik, pratade, dansade, haha! Vid 3 gick vi hem till Tobbe iallafall, efterfest. Satt och lyssnade på musik och blev bara tröttare och tröttare.. Till slut klockan halv sex kom vi i säng allihopa. Fast inte i samma säng då alltså, haha. Men jag hade turen att få en snarkare brevid mig - kul! Jag som absolut inte kan somna när någon snarkar, så jag låg och boxades i en halvtimme för att oljudet skulle sluta. Men sen somnade jag iallafall, tur det. Imorse såg alla helt förstörda ut, haha, tror inte ens att någon hade hunnit bli bakis än, haha. Pappa hämtade mig klockan 11, och nu sitter jag här och väntar på att Jenny ska ringa. Fast ska nog lägga mig i min sköna säng och dra igång en film och vila lite. Mysigt. Jag fryser som in i helvete! Och Tyson ska få ligga och mysa med mig också, min bebis :)

Sen ska jag träffa Sanna och Jocke, se hur dom mår idag! Som dom förtjänar förmodligen ;D Det är då det märks att man hade roligt igår ;)

Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0