Jobbigt!

En sak jag verkligen hatar är när jag sitter i mitt rum, kanske sitter vid datorn eller ligger i sängen och pratar i telefon, och mamma bara rycker upp dörren så det låter som hon ska slita bort hela handtaget på dörrjäveln, så sticker hon in huvet och säger typ: städa ditt rum, gör det, gör det, blablbla. Och jag svarar att ja jag ska göra den saken men jag är upptagen just nu, hinner inte ens säga klart förens hon har smällt igen dörren. Och så går det tio minuter så flyger dörren upp ytterligare en gång och jag flyger nästan upp i taket för jag blir så jävla rädd, och då säger hon: händer det nånting eller? Och innan jag ens hinner öppna munnen så har hon stängt dörren. Så går det väl tjugo minuter till så sliter hon upp dörren igen, och jag lovar alltså, det skär i hela kroppen för att jag blir så rädd! Haha. Då slänger hon in min sminkväska i mitt rum, för den stog på handfatet och hon kan ju liksom inte ställa den där den ska vara, på golvet brevid handfatet, nejdå, hon ska gå och slänga in den i mitt rum istället, bara för att vara så mycket pain in the ass som möjligt. Tio minuter senare slits dörren upp igen och då ropar hon på Tyson - som ligger och sover? Jag undrar varför han ska gå ner när han ligger och sover och då får jag svaret: "Han tycker inte om att vara här, det blir så varmt när datorn är på!" Aa, jag märkte inte att det var några problem för honom att ligga här, fönstret är öppet och han ligger och SOVER på golvet. Men hon tar iallafall med Tyson ner. Fast hämnden är ljuv, Tyson jävlas med mamma och sitter och skäller på henne. HAHA det hade hon sluppit om han fått vara kvar hos mig! :D Det är en duktig hund jag har, man ska skälla på elaka störande mammor som bara tjatar!

Nu ska jag gå ner och äta, och sen ska jag planera ut min hämnd på mamma. Kanske ska tuta med en hulligantuta i örat på henne när hon har halvsomnat framför tv:n ikväll? Nånting ska jag göra iallafall, hon ska få igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0