Jaha..

Sitter här nu och är trött, ska väl snart krypa ner i sängen antar jag. Första dagen i skolan imorgon :) Ska först till Degeer och lämna mina kock-kläder och alla böcker jag har kvar, sen bär det av till st:persgatan för att träffa alla i min klass. Redan på intervjun så kände jag att jag inte tyckte om den där tanten, hon pratar som en psykolog! Man har lust att klippa till henne för att hon ska snacka fortare. Men jag får försöka hålla mig i skinnet, om jag ens kommer ha henne i någon lektion vill säga.

Men efter vad jag har hört nu så blir det först två "lära känna varandra-veckor", någon vecka (vet inte när) ska vi bo på vildmarkshotellet i kolmården med personer från våra "systerskolor" runt om i europa. Blir en engelskavecka med andra ord! Men sex veckor ska jag iallafall vara på min gamla praktikplats som musiklärare, haha, och om åtta veckor får jag börja jobba med hundar :D LÄNGTAR!

Hon den där tanten som jag inte tycker om, hon satt ju och försökte få mig att välja bort det men det kan hon glömma.. "Du kommer inte kunna bli anställd, då måste du starta eget och det är jättesvårt och nästan ingen lyckas med det." Och vad fan vet du om det din råtta, om man verkligen vill så funkar allt :)

Det sitter en sån där förvuxen mygga i taket och låter. Jag kan ju bara säga det att det gör den inte länge till, inte när jag är klar med den! 

Måste nog fixa blomma imorgon och nånting att ha på mig tills på onsdag med, begravning då.. Hemskt :/ Har aldrig varit på begravning förut. Lilla jocke.. <3 

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon jämfört med vad jag har gått upp hela sommarlovet.. Ca sex timmar tidigare till och med! Hoppas jag kan somna nu bara så jag inte är en zombie imorgon igen, som jag var i lördags efter att mongot tvingade upp mig klockan 8 på morgonen. Dåligt morgonpigg, gick ju och la oss klockan 4?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0