Humor på hög nivå!

Den 13 januari 2008 hade tydligen jag och Filla lite mycket fritid. Blev ganska ointressant att sitta där vid datorn, så vi gjorde det bästa av situationen :)

- Men det var ju så att Greger Gräddnos hittade en apnacke som han gjorde ett fothalsband av och då kom Hjärtrud Morotsmos och köpte en hel skog med taklampsadvokater.

- Fast så var det ju inte riktigt, eftersom att Börje Efterskog kom nedanför stigen och hörde att Greger hittade en apnacke så han hoppade upp i sin ihopfällbara lian och började klättra upp och sen svingade han sig och snodde apnacken och fällde Hjärtrud så hon föll ner i vattnet och där var ju Simme Fotsvamp och han gillar ju fotsvamp, speciellt på fjollträsk.. Så då dödade han henne.. Sen så drog ju Börje iväg med apnacken och byggde ett supermarket som nu ligger i en grotta som man inte kan hitta.

- Jaha.. Jag såg ju bara det första delen av nyheterna där på Afrikas savann :/ Sen var jag tvungen att springa så jag inte missade bussen hem.. Skulle vara hemma klockan halv 11 sa mamma

- Aa okey, fast asså jag såg ju på arabiska efterlyst, och där sa dom det.. Så jag tror jag har rätt.. Fast dom snackade även om att kräftorna ska ta över världen så man vet ju aldrig..

- Ooh shit, bäst att köpa paraply då så man inte blir bombaderad av kräftornas hemliga vapen - saturnusbollarna! Du vet dom där dom skjuter på folk så man blir hälften kräfta och hälften elefant.

- Aa jag har hört talas om dom så jag köpte hela sortimentet med solarium så att jag kan bli så brun så dom tror att jag är avföring , då struntar dom ju i mig.. Fast har även köpt parrasoller och gångstavar, man kan ju slå bort dom me gångstavarna.

- Aa fan , du är rätt smart för att vara en iq-befriad strutspung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0