=)

Vart en 40 minuters promenad =) Använde min fantasi och hittade på en ny runda! Haha. Blev inte bort mot krokhagen, utan gick först mot busshållplatsen, sen till höger bort mot pizzan och in på vägen till dagiset/skolan. Så ner till strömmen och runt skogen, över järnvägen och hem. Så jävla varmt! Fast det blåser lite så blev det skitvarmt att gå, gick ganska fort med. Nu känner jag mig duktig, och Tyson ligger utslagen på golvet brevid mig, hihi!

Vill åka till djuaffären någon dag och köpa ett nytt koppel till honom.. Får bli snart, imorgon kanske? :)


Här är bebo asliten! Myser med mig i soffan =) Alltid ligga så nära som möjligt ;D haha



Leka med bollen som numera är helt platt. Bredbent liten vovve, skyller på att han trots allt är en bordercollie! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0