En vecka

.. sedan du blev tagen ifrån oss. Det känns inte verkligt, det gör faktiskt inte det. Jag kan nog fortfarande inte förstå att det är sant.

Satt och lyssnade igenom gamla låtar och hittade Bryan Adams - Summer of 69. Kommer du ihåg hemma hos Dennis? När vi satte på den hela tiden, du kunde hela texten utantill och försökte lära mig så jag kunde sjunga med dig hela låten :D Ska nog ta och plugga in texten nu, för din skull (: 

Sen Dolly Parton - 9 to 5, hemma hos Kricka när det var maskerad och du gav dig aldrig, jag var utklädd till dolly parton och absolut inte till pamela andersson! Haha. Så vi stog och sjöng den låten ute på trappan, för du lyssnade alltid på "mig" när du åkte till jobbet :P Vi tog massa bilder på dig och mig den kvällen som du skulle skicka till mig men vi glömde bort det varje gång :/ Skulle velat ha dom bilderna nu..

När det var pub-kväll i klippan i december 2008 så bråkade du och Jeppe om vem som skulle dansa med mig haha, men jag kommer ihåg att du fick sista dansen, sista låten, knocking on heavens door :)

Massa låtar påminner om dig, men just dom tre har jag starkast minnen av.

Minnen i allmänhet finns däremot sjukt många! När du stoppade mig när jag skulle slå den där tjejen, bar iväg mig in i tv-rummet och lugnade ner mig, haha, jag blev så arg på dig då! :D En liten stund iallafall :) Guitar hero hemma hos dig, eller ännu äldre minnen, från mosstorpstiderna när jag gick i sjuan och du i nian :) När vi alltid var hemma hos Matilda, ett helt gäng. Och året efter när jag, Johanna och Matilda åkte hem till dig och jag hade cykelhjälm på mig! Haha, jag och Johanna pratade om det förra onsdagen :) Jag vet att du alltid var en av dom man blev som gladast av att se om man kom till tex. en fest eller träffade massa folk ute någonstans, du var jämt så gullig, så glad och du älskade verkligen att kramas :) Det kommer kännas tomt utan dig, för konstigt nog så blev nästan alltid du huvudpersonen på festerna, den jag av någon anledning alltid var med hela kvällen. Pratade, skrattade, allt möjligt :) Spelade ingen roll vem jag kom dit med.

Det finns så mycket minnen, jag varken kan eller vill skriva upp alla här av olika skäl ;) Haha. Men jag saknar dig Jocke, det finns egentligen inte ens ord för att beskriva hur mycket, och att säga att du alltid kommer finnas i mitt hjärta räcker inte. Du kommer alltid finnas överallt, och du har en väldigt-väldigt stor plats i mitt hjärta. Jag ska försöka hitta rätt ord till det här, försöka skriva det så fint som det bara går, men det brevet får du efter begravningen...

Vila i frid, sov gott, ha det så bra uppe i himlen. Vi ses när tiden är inne min älskade vän. Jag saknar dig.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0