CSN

Blev nyss ett "fan" av höj vårat studiebidrag! på facebook och så gick jag in på diskussioner och läste lite. Hjälp säger jag bara, häften skriver; skaffa ett jobb för i helvete och resten skriver biblar med olika argument till varför respektive varför inte man ska höja studiebidraget. Det är väl klart att man vill ha mer pengar, men det är ju en sak som aldrig kommer hända. Mitt studiebidrag klarar jag mig aldrig på en hel månad, men dock har jag ju en del onödiga extrakonstnader som tex. cigaretter, och den kostnaden i månaden kan jag ju bara skylla på mig själv. Annars skulle jag nog utan problem klara mig på 1050 med tanke på att jag bor hemma, får mat här osv. 

Men som sagt, drömma går ju, skulle gärna ta emot 2000 i månaden istället! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0