Blir så trött!



Nån kille addar mig på msn, skriver "<3" efter varenda mening, och sen frågar puckot om mitt nummer! Vad ska du ha det till frågade jag då, "haha jag vill ha det, lära känna dig" blev hans svar. Okej? Nae du får inte mitt nummer. Så gick det ett tag, skönt tänkte jag, han slutade vara jobbig, behövdes ingen block än iaf! Ser sen efter någon minut att det blinkar längst ner på skärmen, han - igen. "Jag måste dra nu, skulle jag få ditt nummer eller?" Men herregud, var det så svårt att förstå mitt svar? "Nej, du ska inte få mitt nummer", varför undrar han då. Därför att jag inte ger ut mitt nummer sådär hux flux till folk jag inte känner! "Men jag vill ju lära känna dig, skicka sms, prata, och träffa varandra <3". Jag struntade i att svara, får då igen; "Jag måste dra nu". Gör så skrev jag. "Gör vadå?" DRA! Fan är han efterbliven eller? Gaah, block och delete!

För övrigt så är jag jävligt less på allting. Vill bara bort från Norrköping, vill börja om. Här är man fast på samma jävla spår år ut och år in och hur mycket man än vill vika av så går det inte, för det finns bara ett spår och det är det man har gått på hela sitt liv. WHY?

Är väl bäst att jag stänger av datorn och går och lägger mig istället. Ska upp om ca sex timmar och gå promenad, äta frukost, duscha mm. och sen traska iväg och möta Lisa vid tågstationen. Känns fortfarande så konstigt att säga det, men nu är det så. Ska man in till stan får man ta tåget :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0