ÄNTLIGEN!

Fick jag skälla lite på min stalker igen! Han kanske ger upp den här gången? Förra gången verkade han inte ta det så hårt endå.. För dagen efter var han tillbaka som det gamla vanliga fula äckliga stalker-fanskapet.


_____________________________

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
va menaru ?

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
Att du är jobbig som missuppfattar allting och som tycker så jävla synd om dig själv, en sak som du borde ha fattat vid det här laget är att jag inte vill ha dig som pojkvän, men inte ens det fattar du! Du verkar vara en sån kille som tror att exakt alla tjejer på hela jorden vill ha dig, men det är fan inte så. När du håller på såhär är det inte så jävla lockande att träffa dig vetdu, men då tjatar du bara mer och mer och mer....

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
aha och ?

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
Och sen - varför bryr du dig ens om ifall jag träffar en annan kille? Det är inte direkt så att du och jag är på g vi har INGENTING tillsammans förutom en jävla msn-ruta. VADÅ OCH!?

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
vill du säga nåt mer
?
jalla säga ?

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
Likadant där!
Om jag inte svarar på en fucking sekund så får jag hundra frågetecken eller massa konstiga gubbar!

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
aa

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
jag vill prata med fler än dig på msn, och jag gör det

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
ok

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
'alltså har jag inte din msn-ruta på skärmen hela jävla tiden så jag kan inte svara direkt!

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
ok, säga mer ? elle de allt ?

Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
Ett tips: nästa gång du ser en tjej som du tycker ser bra ut osv. kväv henne inte genom att vara på HELA tiden, och du behöver inte lova henne tusen gånger om dagen att du tycker om henne mm. en tjej vill inte ha en kille som tar för givet att ni ska bli tillsammans och börjar kalla henne baby <3 efter en dag och hon är underbar och blablabla

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
ska dra nu

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
gör det

jOkEr,,,,,Du bÖr nOtErA Om DiN NäSa ÖvEr StJäRnOrNa Så Du MåStE VeT aTt sTjÄrNoRnA UnDeR mItT fOt säger:
ta hand om dig :)

- Shorbie     The worlds most dangerous fucking lunatic säger:
yessss 

______________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0