åhå jaja

Suttit hemma hela dagen, förutom en sväng nu när jag följde med johanna och skjutsade camilla hem till blacka. Fastnade hos diana innan vi åkte men det var ju lite trevligt :)

_______________________


Jag hade allt utan att jag visste om det, förstog det först när jag gick miste om det.
Ödets ironi hade väl sitt finger med i spelet..

Jag kunde skitit i allting från början och gått tillbaka till dig, men jag gjorde världens sämsta val så jag förlorade båda två istället. Så, jag var rädd för att bli ensam, vad händer nudå? Jag stog och balanserade mellan er två och båda gick åt varsitt håll, så jag faller nu handlöst ner mot en avgrund som jag själv har skapat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0