Påsk :)

I fredags var jag ju som sagt med matilda och vi drog till borgen, det var absolut inte värd 120 spänn.. Linus fick hämta oss vid halv 1 så drog vi till mcdonalds istället :) Sen åkte jag och matilda hem till dennis och sov. Hon vaknade 7 på morgonen och gick hem, haha. Sen vaknade jag halv 11 av att dennis och swartz kom hem och skulle äta.

Åkte hem vid 1 och satt och stekte i solen på trappan :) Åkte hem till dennis i vånga sen typ klockan 7, tittade på robinson och nån film som var på fyran och sen ytterligare en film på fyran som hette dark water. Har sett den förr så det var ju inte så kul.. Dennis somnade ju såklart i soffan så jag satt där helt själv ;D

Igår följde jag med grabbarna och hämtade ved, eller jag gick mest omkring och tittade på dom. Åkte tillbaka och satte mig i solen med becka medans dom andra åkte med mats och hämtade mer ved på nåt annat ställe. Robert lyckades sparka en fotboll rakt i nacken på mig, skönt! Men han får igen när han minst anar ;) Så kom dom andra tillbaka och då var maten klar med, makaroner och köttbullar ;D Sen åkte vi till blacka en sväng, tittade på nåt matlagningsprogram och sen mitt i naturen, haha. Jag åt massa choklad så jag fick ont i magen, och när det precis hade gått över sen på kvällen så åt vi youghurt och flingor, smart val. Så ont i magen kom tillbaka igen, jävla youghurt! Gick och la oss och skulle kolla på film, knowing, men jag höll på att somna och tydligen gjorde dennis med det för han stängde av efter typ 20 minuter.

När jag vaknade imorse var mitt hår verkligen inte där jag ville, gick och la mig när det fortfarande var blött och det ska man inte göra om man heter siri och har världens lockigaste hår :) Så fick försöka borsta till det någorlunda bra iaf och sen skjutsade dennis mig till bussen. Hjälpte enya att sätta upp studsmattan när jag kom hem och sen var det av till farmor och farfar på påskmat. Kollade på en film från när jag var liten med, haha jag undrar vad man tänkte i den åldern asså. Och mamma försökte trycka i mig nån äcklig vit sörja på en sked som jag inte tyckte om så jag gjorde värsta minerna ;D

Sen åkte jag till vånga och hämtade min laddare som jag hade glömt, och så vidare till mosstorp för att plocka iordning stolar och bord i musiksalen efter att städarna har bonat golvet eller nåt. Sen åkte vi till krokhagen och jag fick köra lite bil :D Nu sitter jag här och väntar på att tjockis ska ringa, sen blir det väl att äta nånting och så ska jag dejta kudden för jag är svintrött.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0