Ojdå

Har visst glömt uppdatera på några dagar, närmare en vecka :P
Men när pappa fick åka plingplong så var det inget farligt den här gången, så jag och dennis fick åka dit och hämta honom igen på eftermiddagen (:

I måndags var jag, dennis, sara och swartz hemma hos mig och grillade :) Drack lite cider och spelade tennis, bowling, golf mm. på wii också ;D Sen drog vi igång en film, men alla var så trötta så när pappa kom hem gick jag och dennis upp i mitt rum och sov. Eller han snarkade ju i en kvart först så jag fick ju snällt traska ner igen eftersom jag inte kan somna när han snarkar som han gör varenda gång han har druckit.. Men somnade till slut :) Vaknade klockan 7 av att jag var arg, hade drömt att dennis och swartz försökte supa ner min lillasyrra och då blev jag inte glad ;D Dennis vaknade också och han var inte trött mer så jag öppnade fönstret och satte på en film åt han. Vaknade sen vid 9 av att nån idiot står med motorsåg nånstans utanför mitt fönster. Jippi, då var det lätt att somna om :) Dennis sov fortfarande som en stock, så jag gick ner ett tag och väckte sara, vi tog en cigg och väntade på att posten skulle komma med dennis påskäggspresent ;D Den kom så jag sprang upp och väckte sjusovaren med påskägget i högsta hugg. Han blev glad iaf :) Ett armband var det för dom som inte visste ;D

Sen åkte vi till blacka, släppte av sara och swartz och åkte till domino för att köpa kycklingtallrik. Mums ;D Sen drog vi till vånga, köpte fläskfilé på konsum för det var asbilligt och så grillade vi igen, haha. Sen hämtade anette massa kort på bröderna holm när dom var små, haha :D Satt och tittade på dom i minst en timme. Pappa hämtade mig vid 12.

Igår åkte jag till vånga, och gissa vad vi åt? Jo, grillat :D Haha, får dra ner på det lite nu annars kommer jag väl tröttna. Har redan ätit grillat 6 eller 7 ggr det här året.. Sen gick jag och becka upp i roberts rum och kollade på role models och åt chips och dipp :) Sen skjutsade dennis mig till bussen, så åkte jag hem och såg på marley and me (för andra gången) med pappa :) Var så trött så när dennis ringde i slutet av filmen så orkade jag inte kolla klart utan jag gick upp och la mig istället.

Nuhar jag precis vaknat, ska gå ner och äta frukost och så. Sen ska jag förmodligen till blacka :) Hejdå


Maten i måndags :)


Enya för några dagar sen, hon tog det där med att skydda ögonen på allvar och hade både solariepluppar och solglasögon på sig ;) Haha :D (lillasyster)


Dennis och fredrik för några år sen ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0