Hejhej

Igår när jag vaknade i vånga så kom dennis farbror med en liten hundvalp som hette majsan :D Asgullig. Björn och dennis skulle fixa med hans båt, så jag hjälpte till lite jag med. Borstade med stålborste och så, var jätteduktig ;D

Sen åkte vi till blacka och köpte mat på domino, kycklingtallrik, gott-gott. Efter maten skulle dennis ut och springa med robert, steffe, zacko och martin, så jag och becka bestämde oss för att gå berga runt, fast åt andra hållet så vi mötte dom. Var lite kul att se dom komma springande på rad, zacko först såklart :D Jag hade på mig mina skor som jag typ aldrig har använt, så fick skoskav och det gör skitont :(

Kom tillbaka efter typ en timme och då kollade vi på girls of the playboy mansion eller vafan det heter, tills maten var klar. Grillad kyckling, pomme och bearnaisesås :) Så lyssnade jag och dennis på musik med anette ett tag, så blev det duscha och så tittade vi på film, the uninvited eller nåt. Var ganska bra faktiskt :) Fast jag ville ju hellre se twilight xD

Imorse var det inte kul att gå upp, speciellt inte när dennis får ligga kvar i sängen hur länge han vill.. Jag ville också, haha. Men jag kom upp iaf, lite för sent så hann inte äta nån frukost men ska väl dra till konsum snart och köpa nåt ätbart :)

Idag kommer dennis förmodligen och byter däck på pappas bil, sen ska jag till becka en sväng. Imorgon ska jag och lisa till second chanse och kolla. Anette tycker att jag ska jobba på mogård med henne, haha, så hon skulle berätta massa bra grejer för hennes chef om mig ;D Får väl se hur det blir :)

Jag har föresten varit med i en tävling nu om en resa för fyra till paris, wohow :D Vinner säkert inte, men fick iaf en kryssning för fyra personer bara för att jag var med och tävlade. Så ska försöka få med mig dennis, robert och becka :)

Nu ska jag till konsum, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0