Godnatt

Nu ska jag snart sova :) Är på toppen humör nu, saknar bara att sova brevid mitt varma mysiga gosedjur.. Men imorgon kanske. Föresten, i mitt förra inlägg skrev jag ju att jag saknar egypten, jag och dennis har nog samma hjärna för när jag pratade med honom efter det så sa han att han saknade egypten och ville dra utomlands igen. Men det blir ju thailand i höst plutt, du får stå ut hela sommaren i sverige först :D

På lördag ska vi gå på bio och se nya the fast and the furious :) På måndag blir det massa mys hemma hos mig, spela nintendo wii och så, grilla :) Eller jag och sara får väl vara inne och fixa potatisgratäng och så medans dom två andra sakerna får stå ute vid grillen. Det blir nog bra, jag längtar iaf :)

Men nu ska jag dejta kudden, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0