FEEEST :D

Idag var jag på stan, träffade milla en sväng innan hon drog tillbaka till gbg. Köpte även ett par jeans, en t-shirt, ett skärp och en bikini. Nu sitter jag hos matilda och förfestar, jag vid datorn haha. Ska till borgen sen, hoppas det blir kul och mkt folk :) Sen blir det förmodligen att sova hos skruttis, blacka eller vånga, får se [:

Igår åkte jag till dennis i vånga, kollade på film; role models för tredje gången haha. Och sen typ halva marley and me, också för tredje gången.. Chips blev det också, och cola. Gick och la oss vid 3  typ, sen skulle jag upp 10 och åka med anette till blacka för att ta bussen därifrån. Och inatt var jag helt störd, jag trodde att vi låg i soffan och kollade på film så jag väckte dennis och sa att vi skulle lägga oss i sängen istället, men då kom jag på att vi redan låg där haha :D Sen imorse när mats kom in och frågade vart motorsågen var så trodde jag att jag drömde, och helt plötsligt stog robert där och då trodde jag med att jag drömde. Tänkte värsta snurrade sakerna om att jag inte var vaken, haha :P Sen drömde jag på riktigt att jag försov mig och vaknade asfort och kollade på mobilen. Men klockan var inte 11, den var halv 10 ;D Så jag somnade om igen :)

Nae nu ska jag göra mig iordning lite :) Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0