:)

VÄDRET <3 Hoppas det är lika fint imorgon :)

Färgade håret idag istället, lite blonda slingor och så har jag svart underhår. Sydde fast clipsen på mitt löshår förut med, så nu blir det långt hår när våren har kommit, haha :D
När jag satt ute och rökte förut så kom det en geting. Det är väl det värsta med sommar, jag är livrädd för humlor, getingar och bin. Och dom vet säkert det, för dom är på just mig hela tiden! Dom och myggorna skulla jag gärna skippa..

Jag saknar Egypten nu, vill dra till havet och bada och snorkla!

Nu är det inte så jätte långt kvar till minneskonserten, bästa på hela året :D Det är typ enda gången man till och med älskar blacka, haha.

Nae nu ska jag ut i solen lite igen, tänkte måla tånaglarna ute på altanen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0